Registratura este o unitate structurală a Centrului Consultativ-Diagnostic al IMSP Institutul Oncologic, instituită în conformitate cu Ordinul Ministerului Sănătății nr.335 din martie 2020 ”Cu privire la aprobarea Organigramei Instituției Medico – Sanitare Publice Institutul Oncologic”.
Programarea vizitatorilor se realizează prin adresare directă la ghișeu și prin telefon: + (373) 22 852 101, + (373) 22 852 183.
Programul de activitate: ora 8.00 – 17.00.
- Colaboratorii registraturii au următoarele atribuții de bază:
- Colectează datele despre persoana ce necesită consultare.
- Întocmesc fișa medicală a bolnavului de ambulatoriu (f.025/e) pentru pacienții programați asigurați și contra plată.
- Monitorizează circulația documentației medicale primare (f.025/e).
- Asigură gestionarea și păstrarea documentației medicale primare (f.025/e).
- Efectuează programarea pacienților primari și secundari prin telefon și la adresare directă pentru consultație la medic.
- Dirijează fluxul de pacienți conform principiilor teritoriale.
Informează și ghidează pacientul pe tot parcursul traseului de la înregistrare până la consultul medicului specialist de profil privind programul de lucru, actele necesare pentru prezentare la consultații, etc. - Asigură medicul specialist de profil cu informații privind pacienții programați.
- Întreprind măsuri în situații excepționale tehnice (Informează despre neconformitățile tehnice identificate, apelează serviciul IT etc.)
- Îndeplinește orice alte împuterniciri și sarcini primite de la administrația instituției privind domeniul de activitate a subdiviziunii.
- Poartă răspundere personală disciplinară și civilă pentru îndeplinirea reglementărilor în vigoare.