×
Meniu

Registratura

Angajaţii din registratură au următoarele atribuţii de bază:

  • Colectează datele despre persoana ce necesită a fi consultată. Întocmesc fișa medicală a bolnavului de ambulator (f.025/e).
  • În cazul programării pacienţilor la servicii contra plată, (f.025/e), perfecteaza actul doar după prezentarea bonului de plată.
  • Monitorizează circulaţia documentaţiei medicale primare (f.025/e).
  • Asigură gestionarea şi păstrarea documentaţiei medicale primare ((f.025/e).
  • Efectueează programarea pacienţilor primari şi secundari prin telefon şi la autoadresare pentru consultaţie la medic.
  • Repartizează echitabil orele de programare, în funcţie de necesitatea pacientului.
  • Dirijează fluxul de pacienţi, conform principiilor teritoriale.
  • Ghidează verbal şi informează pacientul pe tot parcursul traseului de la înregistrare până la consultul medicului specialist de profil, privind programul de lucru, verifică documentele necesare pentru prezentare la consultaţii, etc
  • Printeaza zilnic listele cu pacienţii programaţi la consult pentru fiecare medic specialist.